1. Гарантійні зобов'язання не поширюються на витратні запасні частини та матеріали (мастила, фільтри, технічні рідини, автокосметику, лампи, свічки, електронні блоки, запобіжники тощо).
Даний вид товару перевіряється на його цілісність та працездатність у момент отримання.
На електричні Товари гарантія не поширюється та обмежується фактом працездатності на момент монтажу
2. Товар, що має візуальні дефекти(зумовлені процесом виробництва або зберігання) може бути замінений на аналогічний, або відшкодована його повна вартість.
3. Якщо інший вид товару підлягає поверненню через його дефект, і він уже встановлювався на автомобіль, Вам необхідно оформити претензію. Звертаємо Вашу увагу на те, що в претензії Вам може бути відмовлено у разі самостійного встановлення запчастин.
4. Продавець не несе гарантійних зобов'язань, якщо має місце: нормальне та природне для певного терміну експлуатації знос деталі; пошкодження деталі внаслідок ДТП, неграмотної її установки чи недбалої експлуатації, або будь-яке інше механічне пошкодження; несправність запасних частин паливної системи або системи випуску внаслідок використання класу палива, моторної олії не передбачених виробником автомобіля або інших технічно несумісних/непередбачених деталей; пошкодження (особливо деталей підвіски та кермового управління), що виникли через неакуратне водіння на нерівностях дороги або внаслідок суттєвих дефектів дорожнього покриття; встановлення деталі клієнтом самостійно або на СТО, що не має сертифіката на проведення даного виду робіт;
5. Повернення з інших причин можливе за повної справності товару і за умови, що він не встановлювався на автомобіль. Такий товар може бути повернений Вами або замінений протягом 14 днів з наступних причин: помилка менеджера при підборі товару; різночитання технічної документації; помилка складу при відборі Вашого товару; брак виробника.
6. Повернення товару здійснюється за попереднім погодженням. Продавець не здійснює виїзд до Покупця при поверненні товару.
7. Вимоги до товару, що повертається: товар приймається до повернення тільки в оригінальній упаковці, в якій його було відпущено клієнту, незалежно від причини повернення; упаковка не повинна містити будь-яких написів та/або бути пошкоджених.
8. На вживані товари умови гарантії обговорюються з менеджером індивідуально.
Якщо доставка замовлення здійснюється транспортною компанією - обов'язково, при отриманні замовлення відкривайте посилку, не виходячи за межі приміщення служби доставки та оглядайте її на предмет цілісності, відсутності фізичних дефектів (подряпин, сколів та тріщин) або повноту комплектації у присутності відповідального співробітника.