Техогляд та сертифікація вантажних авто

Окрім робот по ремонту та обслуговуванню ми також допоможемо провести техогляд та сертифікацію переобладнання вашого автомобіля

Легковий M1
1250 грн
Легковий M2
1450 грн
Легковий M3
1450 грн
Вантажний N1
1250 грн (ADR +150 грн)
Вантажний N2
1400 грн (ADR +200 грн)
Вантажний N3
1400 грн (ADR +200 грн)
Причіп/напівпричіп O1
1400 грн
Причіп/напівпричіп O2
1400 грн (ADR +200 грн)
Причіп/напівпричіп O3
1400(ADR +200)
*Міжнародний
+300грн
Сертифікація
Європа
2700 грн
Америка
5500 грн
ГБО
2700 грн
Переобладнання
Переобладнання
від 3000 грн
Телефон для консультації з питань техогляду та сертификації:
или

Техогляд в Україні

У статті 35 Закону України «Про дорожній рух» йдеться про те, що техогляд є обов’язковим для певних категорій колісних транспортних засобів. Його проходять легкові машини, які використовують у комерційних цілях, вантажні автомобілі, таксі, автобуси, спеціальний транспорт із транспортування небезпечних вантажів, причепів. Україна — країна, де процедура полягає в поетапній перевірці КТЗ на відповідність встановленими в Україні нормам викидів і безпеки руху.

Періодично в цьому законі відбуваються зміни: у 2011 році власники приватних легкових авто отримали право не проходити ОТК в обов’язковому порядку, оскільки для них скасували техогляд. Однак на практиці довелося пересвідчитися в некоректності цього рішення, з огляду на кількість дорожньо-транспортних пригод через несправність вузлів КТЗ. Чи буде переглянутий список автотранспорту, кому потрібно проходити обов’язковий технічний контроль в 2020 році, як це було заплановано ще в 2019 році для автомобілів, чи переглянуть строки проходження техогляду для авто та іншого виду транспорту в Україні, чи зміниться вартість, враховуючи ціни на сьогодні, які категорії додадуть у наступному році, кому потрібен обов’язковий технічний контроль, скасують чи ні техогляд — ці запитання все частіше ставлять автовласники, щоб не пропустити важливу процедуру, уникнути виписування штрафів і небезпечних ситуацій на дорозі.


Процедура проходження техогляду і нововведення, яких варто очікувати

Якщо цікавить, чи обов’язково проходити техогляд, яким машинам і де можна пройти техогляд на автомобіль, то процедура з 2019 року в Україні не змінювалася. Строки, категорії колісних транспортних засобів вказані в законі. Власники таксі і вантажних авто повинні проходити ТО щорічно, автобусів і транспортів, що перевозять небезпечні вантажі, — двічі на рік (докладніше можна дізнатися в ст. 35 Закону України «Про дорожній рух»). Але на затвердження подані зміни в цей закон, тому вже невдовзі може знадобитися проходження техогляду власникам приватних легкових машин (старших двох років) та мототранспорту з об’ємом двигуна понад 125 см3.


У випробувальній лабораторії «TRUCK-PRIDE» можна пройти поетапну процедуру ТО, яка полягає в наданні автовласником або уповноваженою особою документів і подальшому проведенню випробування.

Список обов’язкової документації містить:

  •     документ, що посвідчує особу;
  •     свідоцтво про реєстрацію автомобіля.

У разі звернення третьої особи необхідна довіреність, що підтверджує ці повноваження і підписується керівником компанії або особою, яка надає транспортний засіб. Довіреність буває разової дії, спеціального призначення, а також генеральною. Генеральна довіреність дає право на управління і розпорядження майном. Тільки після звіряння реєстраційних даних з ідентифікаційними даними (VIN-код, колір, тип транспортного засобу і т.д.), КТЗ проходить техконтроль. ТЗ для перевірки доставляється в чистому вигляді, заправлене всіма експлуатаційними рідинами згідно з документацією виробника.


Процедура полягає в перевірці загальних характеристик складників, інших вузлів і окремих елементів, які впливають на безпеку учасників дорожнього руху і довкілля. До цього списку входять пневматичні шини, колеса, захисні пристрої, скло, дзеркала, система керування, рама, кузов, осі тощо. Детальнішу інформацію можна отримати, попередньо зв’язавшись з нашими менеджерами.


Кому не обов’язково проходити техогляд?

З огляду на запропоновані зміни в законопроєкт, можна припустити, що після його затвердження деяким автовласникам пощастить не звертатися в сервіси для отримання протоколу техстану КТЗ. До таких транспортних засобів належать:

  •     легкові авто терміном служби до двох років;
  •     колекційні машини, що не перебувають в експлуатації;
  •     гоночні моделі для змагань;
  •     трактори зі швидкістю до 40 км/год;
  •     колісні транспортні засоби з дипломатичними номерними знаками.

Який пакет документів необхідно буде мати із собою?

Це передусім водійські права, свідоцтво про реєстрацію ТЗ, страховий поліс.

Свідоцтво про реєстрацію та посвідчення водія можна пред’являти за допомогою застосунка «Дія».


Також на КТЗ повинні бути встановлені тахографи. Це передбачається наступними критеріями:

  •     КТЗ, які здійснюють перевезення пасажирів / вантажів на відстані понад 50 км;
  •     з повною масою понад 3,5 тонн;
  •     здійснюють перевезення вантажів (некомерційні) з повною масою понад 7,5 тонн.

Крім тахографів на КТЗ повинні бути встановлені обмежувачі швидкості. Це відноситься до таких КТЗ:

  •     вантажні КТЗ з повною масою понад 3,5 тонн, що використовуються для міжнародних перевезень;
  •     автобуси, що використовуються для міжнародних перевезень пасажирів;
  •     вантажні КТЗ з повною масою понад 3,5 тонн і автобуси, з датою першої реестраціі в Україні після 1 січня 2008 року;
  •     автобуси для перевезення школярів.