Умови повернення

Повернення товару

1. Повернення та обмін товару належної якості Ви можете відмовитись від замовленого товару у будь-який час до його отримання, а після отримання – протягом 7 днів.

Повернення товару належної якості можливе у випадку, якщо збережено його товарний вигляд (цілісність упаковки, пломби, ярлики), споживчі властивості, а також документ, що підтверджує факт та умови купівлі зазначеного товару (товарний або касовий чек). Для повернення товару також необхідний документ, що засвідчує особу. При поверненні товару належної якості, Компанія поверне його вартість не пізніше ніж через 7 днів з моменту отримання товару та Вашої письмової заяви, однак у межах зазначеного терміну ми маємо право провести експертизу товару з метою визначити його якість та збереження споживчих властивостей.

Відповідно до закону України експертиза може тривати від 30 до 60 днів. Ви маєте право обміняти товар належної якості на аналогічний протягом 14 днів з моменту отримання замовлення, не рахуючи дня покупки, у випадку, якщо товар не підійшов Вам за споживчими властивостями (не відповідає заявленим параметрам, не підходить для Вашого автомобіля) або комплектації.

Обміну не підлягають товари належної якості, що мають індивідуально-визначені властивості, якщо зазначений товар може бути використаний виключно покупцем, що його купує. Якщо на момент Вашого звернення щодо обміну товару, аналогічний товар відсутній у продажу truck-pride.com.ua, Ви можете відмовитись від товару та вимагати повернення його вартості.

Увага! При відмові від товару, якщо він є частиною комплекту, повернення може здійснюватися тільки повним комплектом.

2. Претензії щодо товару неналежної якості Під товаром неналежної якості мається на увазі товар, який несправний і не може забезпечити виконання своїх функціональних якостей. Отриманий товар має відповідати опису на сайті. Незначна відмінність елементів дизайну, оформлення, кольору, матеріалу виготовлення від заявлених на сайті не є підтвердженням несправності або нефункціональності товару. Зовнішній вигляд та комплектність товару, а також комплектність всього замовлення повинні бути перевірені одержувачем у момент отримання товару. При отриманні товару, Ви ставите свій підпис у товарному чеку та/або квитанції про доставку, у графі: «Замовлення прийняло, комплектність повна, послуги з доставки надані, претензій до кількості та зовнішнього вигляду товару не маю. З умовами повернення товару ознайомлено».

Після отримання замовлення претензії до зовнішніх дефектів товару, його кількості, комплектності та товарного вигляду не приймаються. Якщо Вам було передано товар неналежної якості, і його не було заздалегідь обумовлено продавцем, Ви маєте право скористатися положеннями Закону про захист прав споживачів. У зв'язку з особливостями дистанційного способу продажу заміна товару може бути виконана тільки за допомогою повернення товару неналежної якості та оформлення нового замовлення на аналогічний товар.

Ви маєте право відмовитися від виконання договору купівлі-продажу, повернути товар неналежної якості та вимагати повернення сплаченої за товар грошової суми. Будь-які з перелічених вимог мають бути пред'явлені Вами у письмовій формі шляхом заповнення заяви

3. Порядок повернення товару Для повернення товару, а також у разі пред'явлення претензій до якості товару потрібно виконати такі необхідні умови повернення товару: У разі повернення товару належної якості, передати товар в упаковці та повній комплектації , з усіма комплектуючими та повним комплектом приладдя, зазначеним у технічній документації (технічний паспорт або документ, що його замінює). Товар не повинен мати механічних дефектів

У разі повернення товару неналежної якості, крім перерахованих вище документів, необхідно надати: 

Згідно із законодавством, продавець відповідає за недоліки товару, на який не встановлений гарантійний термін, якщо покупець доведе, що вони виникли до передачі товару покупцю або з причин, що виникли до цього моменту. Щодо товару, на який встановлено гарантійний строк, продавець відповідає за недоліки товару, якщо не доведе, що вони виникли після передачі товару покупцю внаслідок порушення покупцем правил використання, зберігання чи транспортування товару, дій третіх осіб чи непереборної сили.

Продавець зобов'язаний прийняти товар неналежної якості у покупця та, у разі потреби, провести перевірку якості товару.

Продавець зобов'язаний провести перевірку в строк не більше ніж 30 календарних днів.

У разі, якщо товар було здійснено за межами України, перевірка може зайняти до 60 днів.

После проведения проверки, может быть проведен гарантийный ремонт товара с недостатками, возникшими по вине изготовителя. Если проведение ремонта невозможно, то при предъявлении экспертного заключения в установленные законом сроки мы осуществим замену товара с заводским дефектом на товар надлежащего качества, или возврат денежных средств в течение 10 дней со дня предъявления такого требования.

Для отримання додаткової інформації, а також для розгляду претензій до якості товару в індивідуальному порядку та прийняття рішення просимо Вам направити письмове звернення до відділу продажу truck-pride.com.ua. Просимо Вас докладно викласти проблему з товаром.

Ваша претензія буде розглянута протягом 5 робочих днів з моменту отримання. Ми будемо намагатися знайти оптимальне для Вас рішення.